Láska - Nový bylinný energetický nápoj na trhu!

Před pár dny se nám ozval výrobce jedné novinky, která je neobvyklá snad ve všech ohledech – není v plechovce, jmenuje se Láska a je založený na účinku bylinných extraktů. Recenzi samotné chuti a efektu vám přineseme až za pár dní. Proč? Efekt se prý dostaví po pravidelném užívání po dobu 10–20 dní, což odpovídá 1–2 250ml lahvičkám tohoto nápoje. Ano, chápete to správně, Láska se pije po panácích a její účinky nemají dodat energii z vnějších zdrojů, ale naopak jen pomoci odbrzdit ruční brzdu a uvolnit tak energii skrývající se v každém z nás. 

laska1s

Výrobce tohoto bylinného harmonizačního energetického nápoje do budoucna plánuje i další nápoje, teď je tu zatím jen Láska, ke které kromě vzorků dodal ještě hromadu informací. Shrneme si ty nejzajímavější: Z bylin jako je mathé a guarana pochází postupně se uvolňující přírodní kofein, další byliny pak povzbuzují orgány jako např. ledviny, játra a plíce. Celkový efekt navozuje uklidnění a jasnou mysl v kombinaci s energií. Takový stav je lidem dosti příjemný, což je také důvod, proč se nápoj jmenuje právě Láska. Jedna lahvička obsahuje 385mg kofeinu.

laska2s

Nápoj lze navíc míchat pomalu se vším, co vás napadne. Výborný je prý s tonicem, vodkou či jakýmkoli jiným tvrdým alkoholem (ideálně v poměru 20ml Lásky + 20ml alkoholu). Já osobně musím říci, že to zní dosti zajímavě a už pomalu začínám experimentovat, s čím mi bude chutnat nejvíce. Teď ale nezbývá než nechat vše řádně vychladit a nechat „nápoj lásky“ pár dní účinkovat, než si přineseme recenzi. Další zajímavé informace včetně možnosti objednávky přes internet naleznete na NapojeLasky.cz

Semtex Grapefruit & Tonic - Novinka pro příznivce tonicu

Semtex si na podzim připravil další novinku zcela zapadající do koncepce a směru, který v posledních letech nastolil. Někomu se to líbit nemusí, jiný zase s povděkem přikyvuje. Já jsem tak někde mezi – jednu novinku, jako například kyselý pomeranč, si dám s radostí několikrát. Tu druhou naopak nedokáži vypít ani jednou. Bohužel je pro mě takový i Grapefruit & Tonic, jenž se právě začíná objevovat na regálech obchodů.   

semtex-grapefruit-tonic-500ml-carbonateds

Aby bylo jasno – se směrováním Semtexu souhlasím také. Je fajn mít tu značku zkoušející něco jiného a dost lidí to ocení. Jde prostě jen o to, že nesnáším chinin. Proto jsem nikdy nepil tonic a i všechny konkurenční Bittery do sbírky za mě pila máma. Recenzi nového Semtex Grapefruit & Tonic tak můžu udělat jen horko těžko. Pokud ovšem máte tonic rádi a chinin vám nevadí, pak je tahle novinka jako dělaná právě pro vás. A jestliže patříte mezi jedince, kteří stále ještě oplakávají ukončení výroby Bitteru, tak tady máte jasnou náhradu! Grep je tam proti němu sice navíc, ale podle mého jen lehce dokresluje výslednou chuť. Vyzkoušejte a uvidíte ;)

Big Shock! Galaxy drink - Limitovaná kombinace baobabu a limetky

Z vesmíru k nám doputovalo plato vzorků a spolu s nimi naléhavá žádost: „Ochutnejte prosím náš nový galaktický drink!“. No proč by ne, že jo? Big Shock! Galaxy drink je novou limitkou na pultech českých obchodů. Podle všeho jich z vesmíru doputovalo přesně 500 000 a ani o kus víc. Jestli má vůbec smysl tuhle novinku nahánět se dozvíte na následujících řádcích. Kombinace „neznámého“ baobabu s limetkou vás totiž zaskočí :)

big-shock-galaxy-flyers

Big Shock! Galaxy drink přilétl ve vesmírně černé plechovce se zlatými doplňky. Opravdu povedený design nenarušuje ani červená hvězda, ba naopak. Jenže ví vlastně někdo, jak by mělo chutnat baobabové pití? Snad neprozradím moc, když řeknu, že jsem tuto novinku v rámci vývoje ochutnával uprostřed léta a dost mě překvapila. Tehdy jsem měl jasný názor – nechat víc vyniknout chuť „neznámého“ baobabu a limetku nechat na pozadí jen lehce dokreslovat celkovou chuť. Byl to jeden hlas ze sta a já až doteď nevěděl, jak to vlastně dopadlo.  

big-shock-galaxys

Výsledná novinka je skvělá! Samotný baobab má citrusovou chuť, takže je spojení s limetkou naprosto logickým krokem. A Big Shock! Galaxy drink ve výsledku připomíná něco jako sladký zelený čaj plný citrusové chuti doplněný o příjemné množství bublinek. Až začínám mít strach, že lidi budou chtít víc toho tajemného hvězdného prachu uvnitř a limitka se bude muset vrátit na trh stejně, jako se vrátil Brazil. Ale to se vůbec stát nemusí, takže hurá do obchodů, dokud jich je ještě dost. Počítadlo na stránkách straší dost rychlým úbytkem :)

Fakeer chystá "modrou sezónu", první novinkou je Blueberry tea!

Fakeer Drinks určitě všichni znáte. Ať už je to energy drink, nebo limonády, tak je vždycky najdete v dosti specifických pet lahvích ve tvaru ruky se zdviženým prostředníčkem. Na tohle se nejspíš nikdy moc nezmění a to je dobře. Co se ale změnit může jsou nové produkty a Fakeer se pro přicházející léto rozhodl vyhlásit blu:season. První a dost možná ne jedinou novinkou není ani energiťák, ani klasická limoška, ale…

fakeer-blueberry-teas

Fakeer Blueberry Tea! Borůvkové ice tea zní docela dost dobře a nám se jej díky Fakeerům podařilo před pár dny ochutnat. V pastelově modré petce se nachází nesycený nápoj jenž svou zlatavou barvou připomíná běžný čaj, ale vůně už jasně říká, že tu vládnou borůvky. Pořádně vychlazený osvěží, je chuťově vyvážený, nepřeslazený a dalo by se ho bez problémů vypít mnohem víc, než kolik skrývá jedna petka. Pokud tedy máte iceteačka rádi a něco podobného vám na trhu chybí, tak rozhodně neváhejte. Sice to není energy drink, ale ta chuť stojí za to :)

Semtex Krvavý pomeranč v kampaňové limitce Makej až do krve!

Zaznamenali jste kampaň Semtexu „Makej až do krve“ ? Billboardy, reklama v televizi, nejtvrdší trenér Juri a trojice hokejistů provozující dost zvláštní hokejové tréninky… No zvláštní, takovej Jarda Jágr by na otázku „Děláš to taky takhle, aby jsi mohl hrát NHL do 50?“ odpověděl „Tak určitě!“. Ve skutečnosti hokejisti takhle netrénují, ačkoli Jarda skoro jo… Nás teď ale trochu víc zajímá to, že ve spojení s kampaní vznikla i tahle limitka:

semtex-krvavy-pomeranc-juri-hokej-makej-az-do-krves

Limitovaná edice Semtex Krvavý pomeranč „Makej až do krve“ už pomalu vyráží z výroby na pulty obchodů, kde se má začít objevovat v druhém červnovém týdnu. Na plechovce naleznete již zmiňovaného nejtvrdšího trenéra Juriho s kampaňovým motem a logem Czech Ice Hockey Team. Pokud šla kampaň mimo vás, tak doporučujeme zhlédnout všechny 4 reklamy na oficiálním YouTube kanále Semtex Energy, kde se hokejisti snaží přelstít trenérovy nástrahy v podobě paintbolky, bowlingové koule, bungee lana či dokonce dvojice vlků.