Big Shock! Galaxy drink - Limitovaná kombinace baobabu a limetky

Z vesmíru k nám doputovalo plato vzorků a spolu s nimi naléhavá žádost: „Ochutnejte prosím náš nový galaktický drink!“. No proč by ne, že jo? Big Shock! Galaxy drink je novou limitkou na pultech českých obchodů. Podle všeho jich z vesmíru doputovalo přesně 500 000 a ani o kus víc. Jestli má vůbec smysl tuhle novinku nahánět se dozvíte na následujících řádcích. Kombinace „neznámého“ baobabu s limetkou vás totiž zaskočí :)

big-shock-galaxy-flyers

Big Shock! Galaxy drink přilétl ve vesmírně černé plechovce se zlatými doplňky. Opravdu povedený design nenarušuje ani červená hvězda, ba naopak. Jenže ví vlastně někdo, jak by mělo chutnat baobabové pití? Snad neprozradím moc, když řeknu, že jsem tuto novinku v rámci vývoje ochutnával uprostřed léta a dost mě překvapila. Tehdy jsem měl jasný názor – nechat víc vyniknout chuť „neznámého“ baobabu a limetku nechat na pozadí jen lehce dokreslovat celkovou chuť. Byl to jeden hlas ze sta a já až doteď nevěděl, jak to vlastně dopadlo.  

big-shock-galaxys

Výsledná novinka je skvělá! Samotný baobab má citrusovou chuť, takže je spojení s limetkou naprosto logickým krokem. A Big Shock! Galaxy drink ve výsledku připomíná něco jako sladký zelený čaj plný citrusové chuti doplněný o příjemné množství bublinek. Až začínám mít strach, že lidi budou chtít víc toho tajemného hvězdného prachu uvnitř a limitka se bude muset vrátit na trh stejně, jako se vrátil Brazil. Ale to se vůbec stát nemusí, takže hurá do obchodů, dokud jich je ještě dost. Počítadlo na stránkách straší dost rychlým úbytkem :)

Fakeer chystá "modrou sezónu", první novinkou je Blueberry tea!

Fakeer Drinks určitě všichni znáte. Ať už je to energy drink, nebo limonády, tak je vždycky najdete v dosti specifických pet lahvích ve tvaru ruky se zdviženým prostředníčkem. Na tohle se nejspíš nikdy moc nezmění a to je dobře. Co se ale změnit může jsou nové produkty a Fakeer se pro přicházející léto rozhodl vyhlásit blu:season. První a dost možná ne jedinou novinkou není ani energiťák, ani klasická limoška, ale…

fakeer-blueberry-teas

Fakeer Blueberry Tea! Borůvkové ice tea zní docela dost dobře a nám se jej díky Fakeerům podařilo před pár dny ochutnat. V pastelově modré petce se nachází nesycený nápoj jenž svou zlatavou barvou připomíná běžný čaj, ale vůně už jasně říká, že tu vládnou borůvky. Pořádně vychlazený osvěží, je chuťově vyvážený, nepřeslazený a dalo by se ho bez problémů vypít mnohem víc, než kolik skrývá jedna petka. Pokud tedy máte iceteačka rádi a něco podobného vám na trhu chybí, tak rozhodně neváhejte. Sice to není energy drink, ale ta chuť stojí za to :)

Semtex Krvavý pomeranč v kampaňové limitce Makej až do krve!

Zaznamenali jste kampaň Semtexu „Makej až do krve“ ? Billboardy, reklama v televizi, nejtvrdší trenér Juri a trojice hokejistů provozující dost zvláštní hokejové tréninky… No zvláštní, takovej Jarda Jágr by na otázku „Děláš to taky takhle, aby jsi mohl hrát NHL do 50?“ odpověděl „Tak určitě!“. Ve skutečnosti hokejisti takhle netrénují, ačkoli Jarda skoro jo… Nás teď ale trochu víc zajímá to, že ve spojení s kampaní vznikla i tahle limitka:

semtex-krvavy-pomeranc-juri-hokej-makej-az-do-krves

Limitovaná edice Semtex Krvavý pomeranč „Makej až do krve“ už pomalu vyráží z výroby na pulty obchodů, kde se má začít objevovat v druhém červnovém týdnu. Na plechovce naleznete již zmiňovaného nejtvrdšího trenéra Juriho s kampaňovým motem a logem Czech Ice Hockey Team. Pokud šla kampaň mimo vás, tak doporučujeme zhlédnout všechny 4 reklamy na oficiálním YouTube kanále Semtex Energy, kde se hokejisti snaží přelstít trenérovy nástrahy v podobě paintbolky, bowlingové koule, bungee lana či dokonce dvojice vlků.

Ochutnali jsme nový hroznový Monster LH44, brzy bude i v ČR!

Monster se tak trochu začal zaměřovat na větší spojování svých nejlepších (no… spíše celosvětově nejoblíbenějších) sportovců s vlastními produkty. Vždyť proč prodávat nějakou příchuť jen jako „další Monster“, když může zaujmout fanoušky, příznivce, sběratele merchandisingu či dokonce jakéhokoli kolemjdoucího jen proto, že je to prostě drink onoho sportovce. Takhle vznikl Monster VR46, Gronk a teď i LH44!

monster-lh44s

Monster LH44 skrývá příchuť hroznů se sníženým obsahem cukru a slibuje spojení s několikanásobným mistrem světa Formule 1, Lewisem Hamiltonem. Přijít má brzy na 24 evropských trhů, seznam zemí je obdobný jako v případě již zmíněného VR46 a tak se naštěstí nevyhne ani ČR a SR. Na trhu bude již v červnu a nám se jej díky CZ Monsteru podařilo před pár dny ochutnat. Oproti předchozím ovocným verzím se mi hrozny v LH44 zdají více umělé a lehce připomínají Hellácký Red Grape. Snížený obsah cukrů pak onomu pocitu umělosti jen přidává. Popravdě, kdyby mi to někdo dal na stůl jako další ultra, neřeknu ani ň. No ve spojení s takovým velkým jménem mi to prostě úplně nesedí. Za pár dní uvidíte sami, jak vám bude chutnat, já bohužel čekal něco trochu lepšího. Něco víc nóbl, vždyť Lewis je vždycky nejvíc in…

P.S.: Zajímavostí je, že se na CZ/SK plechovce nachází příběh v angličtině. Je to tak prý třeba i na Maďarské verzi. Chyba nebo záměr? Těžko říct, každopádně si tentokrát prostě „nepočteme“, proč a jak LH44 vznikl.

Big Shock! Zero Gold, Watermelon a Exotic chutnají...

…skvěle! :) Když se ke mě před nějakou dobou dostala informace o chystaných Zero variantách oblíbených příchutí Big Shocku, tak mě docela polil pot. Naštěstí už nejsme v době všech těch nesmyslných lightu / sugarfree verzí, jenž byly naprosto příšerné ať už je vyráběl kdokoli. U stříbrných BSek to bylo buď a nebo – buď to bude propadák jako u menších značek, nebo se Big Shock! zařadí vedle úspěšných Zero M a RR.

big-shock-energy-drink-zero-gestos

Proč BS! vyrobil zera je celkem jasné, konkurence je sem tlačí a ač je to podle mého nechtěný trend vzniklý v USA a přenesený do UK, tak se to prostě musí zkusit a zastavit tak růst ostatních značek v tomto segmentu. Jo, Zera většina z nás nebere za opravdové energy drinky, jenže jsou tu třeba tací, kdož mají dietu nebo cukry prostě nemohou. Zera jsou vlastně celkem dobrá alternativa. Nezbývalo tedy než počkat na vzorky a ochutnat.

big-shock-energy-drink-zero-gold-watermelon-exotic-sugars

Možná by stálo za to zkusit vyrobit nějaké úplně nové příchutě, jenže to pak fanoušky mrzí, že to samé nemají s cukrem, tudíž je výběr Gold, Exotic a Watermelon správným krokem. Všechny tři bez cukru chutnají lehčeji, jakoby lehce naředěně, a jsou tak menším „tlamolepem“ než originály s cukrem. Podle mého je chuť vyvážená a chtěl bych vidět lidi při slepém testu, jak s jistotou řeknou „tohle je zero“. Ne, fakt by to tak jednoduché nebylo! Spíš by vás napadlo právě to, že někdo trochu naředil původní verze. Tím chci říci jediné – není vůbec jednoduché najít v chuti umělá sladidla. To jen po dopití můžete mít lehký pocit sucha v ústech, což je doprovázející efekt snad všech náhražek pravého cukru. V obchodech už brzy a pár kousků i u nás online ;)