Amp Energy Drink mění vzhled u všech 7 příchutí
Energetický nápoj AMP je za velkou louží opravdu oblíbený ať už kvůli svému povedenému designu, chuti nebo celé řadě speciálních plechovek. Těch vznikly v minulosti již desítky, většinou s úspěšnými sportovci, se kterými Amp spolupracuje. U sběratelů v ČR se Amp také objevuje, ale jen v základních verzích, jelikož sehnat třeba tu se závodníkem Nascar není jednoduché ani v USA. Většina příznivců teď možná bude zklamána, protože Amp Energy Drink před pár dny zcela změnil svou obchodní strategii. Staré plechovky vypadaly takto:
První a nejlépe rozpoznatelný bod všech změn se týkal kompletního redesignu plechovek ve všech verzích. Odůvodněním je fakt, že vznikaly další a další verze aniž by existovalo nějaké jasné rozlišení. Vznikla tedy trojice sérií Boost, Active a Focus, pod které teprve spadají jednotlivé příchutě. Narozdíl od konkurenčních nápojů vypadají všechny verze pořád jak z jedné řady, pouze jsou odlišeni názvem dané série. Podle mě krok z bláta do louže… Jak se to projevilo na plechovkách můžete posoudit sami:
Čtveřice energetických nápojů Amp Boost v příchutích original, sugarfree, grape a cherry představuje původní filozofii ED s obsahem kofeinu a b-vitamínů. Dvojice ze série Active se svou filozofií blíží Rehabu a Recovery a nabízí dvě citronády obsahující kofeinu a typické elektrolyty. Focus Amp existuje zatím jen jediný se směsí bobulovitých plodů s kofeinem, theaninem a cholinem, jenž podporují soustředění (focus). S novými vzhledy jsme přišli názvy jako byl Overdrive, Traction, Elevate, Relaunch…
Jsou hezčí staré nebo nové verze?