Big Shock! bude v televizi, posílá do ní novou animovanou reklamu

Big Shock! nám letos dává jasně najevo, že nehodlá usnout na vavřínech a uspokojit se z dosavadních úspěchů. Nový Watermelon, o který si v podstatě řekli sami fanoušci, se dostává konečně na pulty. Své příznivce si pomalu ale jistě nalézají i jogurtové energetické nápoje. Na akcích zas lidi blázní po čtveřici limitovaných vinylových edic. A to je teprve květen! Co bude dál se dozvíme časem. Teď Big Shock! míří do televize! :)

big-shock-bude-v-televizi-reklama-at-to-neni-bez-tebes

„Big Shock! bude v televizi“ je slogan apelující na obchodníky, aby byli zásobováni a využili tak reakcí zákazníků na novou reklamu. Tu dnes Big Shock odhalil na facebooku, ale jejím pravým cílem je právě televize. Podívejte se na ní na konci článku a dejte vědět, jak se vám líbí! Nový „animák“ je celkem povedený a mě osobně se líbí i další spojení s „Ať to není bez tebe“. Na konci samozřejmě nechybí nový Big Shock! Watermelon.

Komentáře

1 | CrazyDog @ | před devíti roky | energy.fmblog.cz

Říká na konci reklamy Big Shock Meloun a pojmenuji to úchylně watermelon.
Hlavně že měnili název Juice na Perlivý :-/
Aspoň že je úchylně pojmenovaný – opravdu výborný.

reagovat

2 | Jake | před devíti roky

[1] CrazyDog: Názvy příchutí jsou komplet anglicky, tudíž by teď „Meloun“ fakt nedávalo smysl :) Ale zase je účinější říct v reklamě meloun, to je jasný…

reagovat

Připojte váš komentář!

Můžete používat Texy! syntaxi.

* Hvězdičkou jsou označeny povinné informace.