Lidl odpovídá na edice Red Bullu => 3 nové příchutě Freeway Up
Red Bull se svojí trojicí barevných edic zřejmě dost hlodá červíčka v přímé i nepřímé konkurenci. A jestli Lidl potřeboval v Polsku odpovědět na úspěšná a oblíbená mojita apod, v Rakousku zase musí odpovědět na Red Bull. To už před delší dobou zjistil Interspar, když představil svojí barevnou trojicí značky S-Budget o naprosto stejných příchutích. Před pár dny se přidal také Lidl, který rozšířil nabídku svých energy drinků Freeway Up.
Na rakouském trhu je tak nová trojice Freeway Up (dříve Mixxed Up) Juicy. Jejich design je stejný, jako na známých Mixxed Up Guave a Apple. Novinky jsou ovšem menší a nabízí tak 250ml klasiku. Představování příchutí je vzhledem ke kopírování Red Bullu trochu zbytečné – logicky je to opět limetka, brusinka a borůvka. V Rakousku jsou běžným produktem, jestli se podívají do ČR/SR alespoň jako limitka zatím není jasné.