Volba spotřebitelů 2014: Fakeer nejlepší novinkou na trhu
Již 14. ročník Volby spotřebitelů skončil 24. dubna slavnostním galavečerem, který odhalil vítěze všech kategorií. Nás samozřejmě zajímá jedna jediná – nejlepší novinka na trhu v kategorii energetických nápojů. O vítězi pravidelně rozhodují nezávislí spotřebitelé, ti před rokem zvolili trojici barevných edicí od Red Bullu a letos všem známý Fakeer – energy drink v láhvi ve tvaru ruky se zdviženým prostředníčkem. A jak u Fakeera slaví?
Fakírova tisková zpráva (Praha, 29. 4. 2014): Od čtvrtka 24. dubna slavíme, přijímáme gratulace a děkujeme všem, koho potkáme. Protože ale není v našich silách poděkovat všem spotřebitelům a fanouškům Fakeera, tak je třeba, aby se poslalo dál, že Fakeer se stává vítězem kategorie energy drinků prestižní akce Volba spotřebitelů 2014 – nejlepší novinka na trhu. Radost je o to větší, že nejlepší novinku roku volí sami spotřebitelé. Letos vybírali ze 127 výrobků v 41 kategoriích. Dotazování proběhlo na vzorku 4 000 respondentů. Výsledek je kalkulován na základě celkového dojmu, líbivosti obalu a zkušenostní s výrobkem.
Slavnostním večerem v pražském hotelu Ambassador provázela pohotová Bára Štěpánová, která přímo na pódium byla jmenována obchodním ředitelem Fakeera, Petrem Brychem, čestnou fakeerkou. Ostatní účastníci a hosté byli pozváni na fakeerský bar, který nechyběl v zázemí hotelu. Zde tekl proudem nejen Fakeer, ale také míchané drinky, jejichž základ tvoří právě energy drink Fakeer, např. Fakeermeister, Captain Fakeer anebo Fakeerskaja.
„Byla to dlouhá a vyčerpávající noc, ale probudit se vedle plakety s oceněním od spotřebitelů je nejvíc. Děkujeme!“ dodává Richard Němec, ředitel společnosti Fakeer.
My samozřejmě dodatečně gratulujeme a když už jsme vás nejen na Fakeera nalákali, tak k tomuto drinku přidáme i pár dalších nových informací: Nejvíc vás asi bude zajímat, že vedle Žabek a Bontonlandu nyní pořídíte Fakeera i na čerpačkách EuroOil a v průběhu léta i na různých festivalech a jarmarcích. První fakírovou vlašťovkou mimo ČR je pak zahájení prodeje v Berlíně a kromě zmíněného úspěchu v české volbě spotřebitelů i nominace na velmi prestižní cenu za inovaci v oblasti potravin a nápojů udělovanou na pařížském mezinárodním veletrhu SIAL, který se koná 19–23. října 2014. Fakeeru držíme palce i v mezinárodní konkurenci!