No Fear upravuje design. Je jednodušší a jen pro některé trhy
Pro různé trhy lehce odlišné vzhledy plechovek. To je aktuální trend u No Fear Extreme Energy Drinku. Je logické, že zmizela lebka, když se No Fear vydal do země, kde znázornění lebky není zrovna přípustné. Před nějakou dobou se tato značka objevila jako nová v Maďarsku a pomalu začala odhalovat nový zjednodušený design – Logo No Fear, čisté pozadí, nápis originál a lebka. Nádherné, jednoduché a prostě funkční.
Tenhle vzhled se samozřejmě týká 250ml, větších 485ml s twist topem i 500ml plechovek s klasickým trhátkem. A existuje ve dvou lehce odlišných variantách – na té první je lebka stejně výrazná jako logo, na té druhé je lehce utlumená do pozadí, aby nelákala tolik pozornosti. Prodávají se v Maďarsku, Německu, Nizozemsku…
Český No Fear nás před nedávnem lákal na to, že má k dispozici pár 250ml plechovek v novém. Jak se ale ukazuje, větší 485ml varianta s méně viditelnou lebkou bude v ČR dostupná zcela normálně. Pokud jste měli štěstí, už jste na ně u vietnamců narazili. Právě tam totiž budou (a už jsou) nejvíc
Komentáře
Doposud nebyl připojen žádný komentář. Buďte první!