Anketa Energy Drinky roku 2015 - Vyhlášení výsledků

Naše pravidelná anketa Energy Drinky roku se letos dočkala svého vůbec nejzajímavějšího ročníku. Sešlo se nám totiž neuvěřitelných 1085 hlasů, což je 2× více, než v předchozích letech. Stejně tak to dříve bylo napínavé až do konce, kdežto letos nabrali pozdější vítězové náskok již na začátku a nakonec vyhráli v drtivé převaze. Možná to bude tím, že loňský rok byl lehce slabší. No, jelikož už dnes známe plány většiny větších značek pro letošní rok, tak můžeme „slíbit“ jedno – za rok to hlasování budete mít mnohem těžší! Jak to tedy dopadlo?

anketa-2015-vysledkys

Modrý Rockstar XDurance, Big Shock! Fruity a Big Shock! Apple. To jsou dřívější vítězové nejatraktivnější kategorie. Chuťovka 2015 měla podle nás jen 2 vážné kandidáty na vítězství. Začněme ale odzadu – 2% hlasů získal No Fear Blue, 5% pak Ufard, který prohrál v boji o bronz s tropickým Red Bull Summer (6%) jen o chlup. Stříbro si nakonec vybojoval Big Shock! Cherry (32%), když odešel jasně poražen tím, co si přáli sami fanoušci již několik let. Zlato si totiž odnáší volba fanoušků – Big Shock! Watermelon (55% / 601 hlasů).

anketa-2015-chutovka-big-shock-watermelons

Vzhledovka 2015 byla o něco napínavější. Nové příchutě většinou nabízí jen lehce odlišný design a mají to o dost těžší. A když se několik značek rozhodne přijít s redesignem, tak je vše jinak. 3.místo zaujal Rockstar Nový Originál (16%), který měl možná smůlu v tom, že se objevil jen pár dní před koncem roku. 2.místo mají Vinylky Big Shock! (29%). Vítězem je pak redesign Semtexů (39% / 473 hlasů). Vzhledovku i chuťovku tak vyhrávají kontroverzní věci – lidé je buď mají rádi, nebo je nesnáší. Většině ale sednou.

anketa-2015-vzhledovka-semtex-redesigns

Limitka 2015? Tuhle kategorii většinou vyhrává plech, jenž se dostal i do finále vzhledovky. Třetí skončil Tiger k hokejovému MS (9%), druhý byl pravidelný herní Monster ve spojení s herní sérií Call of Duty – Monster COD Black Ops III (24%). První pak doopravdy skončil finalista vzhledovky a to s jasnou převahou. Povedené Vinylky Big Shock! získaly 57% / 577 hlasů a jejich vítězství je naprosto zasloužené.

anketa-2015-big-shock-vinyl-party-edices

Propadák 2015 neměl moc šancí překvapit. 8% hlasů si odnesl ne moc povedený Club Power Jahoda a moc hlasů nedostal ani Rockstar za ukončení příchutí Lemon a Orange v sérii Xdurance (12%). Naprosto jasným vítězem (80% / 866 hlasů) je tak nepovedený pálivý Semtex Chilli. To tedy moc nevyšlo…

anketa-2015-propadak-semtex-chillis

Bude po předchozích kategoriích vůbec překvapením co se odehrálo v hlasování kategorie Značka roku? Hell, Red Bull, Tiger a Semtex mají podobné množství hlasů na samém chvostu. Rockstar (7%) jen lehce prohrál s Monsterem (8%). Zbývá tak už jen Big Shock!, který konkurenci loni naprosto válcoval a to se projevilo i v naší anketě. Vítězství si odnáší se 70% / 762 hlasy! Tohle je doslova budíček pro ostatní značky…

anketa-2015-znacka-big-shocks

Zbytek jen krátce:

Neplechovka – BS! Jogurty 54% / 585 hlasů, BS! Exotic tyčinka 33,5% a Korunní energetická 12,5%
Projekt – Energy Outlet 49% / 530 hlasů, Plechovkátor 31%, The Best of USA 20%.
Limitka svět – RR Mad Max 49% / 533 hlasů, RB G-Drive 22%, 28 Black kalendář 18%

anketa-2015-neplechovka-big-shock-jogurts

Tak co říkáte? Dopadla anketa za rok 2015 podle vašich představ? Já si pořadí na stupních vítězů všech kategorií vždy dopředu tipuji a ani letos jsem se téměř nesekl. Během roku lze prostě snadno vypozorovat, co opravdu chutná a co ne. Na „kategorie“ vzkazů a budíčku se tentokrát podíváme extra. Bylo tam totiž několik tipů a zajímavostí, které stojí za to. A dokonce se někteří z vás trefili s tím, čeho se doopravdy dočkáme ;)

Komentáře

1 | Donnie | před devíti roky

Big Shock si to tenhle rok opravdu zasloužil, dařilo se mu ve všech směrech, od nových příchutí až po tyčinky a zvláštně bych ocenil práci s fanoušky na facebooku, kde si vytvořili obrovskou základnu a logicky takhle prehlasovali všechny zúčastněné.

reagovat

2 | Jake | před devíti roky

[1] Donnie: Prehlasovani opravdu neprislo jen diky sile fans z FB ;) Poctive to kazdy rok sleduji vcetne sdileni na fb ruznych znacek a v podstate to funguje spis jako odkaz kdekoli jinde. Hlasy pro BS skakaly v temer stejnem pomeru i kdyz lidi zrovna prisli od RR, SX, Hellu ci Ufardu. Nechodi sem hlasovat jen zaslepenci co tam bez zajmu nasazi BS , nastesti :) Ale natrel to ostatnim pekne, stejne jako je to na trhu… :)

reagovat

3 | Jay3easT | před devíti roky

Vážně? Rly? Největší chuťovka BS Watermelon? Fuj … koupil sem to jednou a naposledy, takovej chemickej blivajz sem ještě nezažil …
BS se mi zdá celkově přeboostěný. I když mám BS celkem rád tak si to moc nezasloužil…

reagovat

4 | fidji | před devíti roky

Ten watermelon je opravdu hnus nejvetší co udělaly.Kloudny chutě ruší a nahrazují je sračkami. Už jjim přestavám fandit či je kupovat.

reagovat

5 | OravaED @ | před devíti roky

semtex cilli

podľa mňa semtex chilli vychytali (Y) ked niekto neprišiel na tu chuť a nechuti mu neznamená že je to propadák :P

reagovat

6 | X-D | před devíti roky

[3] Jay3easT: naprosto souhlasím, višeň je chutí někde úplně jinde, ten „meloun“ sem si koupil vypil a no more

reagovat

7 | Hummy | před devíti roky | facebook.com/hummyedc

BS cherry je top, watermelon neni k zahozeni ale to uz radsej nemecky rr freeze watermelon ;)

reagovat

8 | Jake | před devíti roky

Lidi klid, odhlasoval si to celkem slušnej vzorek více než 1000 lidí a promítla se v tom „nálada“ , kterou šlo po celej rok sledovat v komunitě a na FB obecně.

Propadák – jasně, pár lidem to sedlo, ale velké většině ne. Sorry, u mě to byla první věc co jsem recenzoval a nevypil (dokonce sem nedal ani 3 loky). Prostě je to mimo… Pár lidem to chutnat může, o tom žádná, ale pár lidí ti neprodá min. možnej náklad. BS! Bitter mi třeba taky nechutnal, prodejnost měl mnohem větší než Chilli a taky skončil. Proč? Protože sice někomu chutná, ale to firmu neuživí. Je potřeba prodat dobrejch 250 000 plechovek v období trvanlivosti. A když pak vzorek >1000 lidí říká, že to dobrý neni a prodejnost těch 250k nepřekoná, tak je chyba někde jinde, než jí hledáte ;)

A to samé platí u melouna. Cherry je dobrý, ale třešňovejch/viš­ňovejch ed je dost. I díky tomu vyhrál meloun, který je taky povedený. A že zrovna vám nechutná , to je samozřejmě věc názoru, protože sto lidí, sto chutí.

Ale právě proto existují různé ankety apod. A tahle přinesla výsledky jaké přinesla. Každý rok jsou spokojeni ti, jejichž favoriti vyhráli, a naopak. Je to logické a ankety tak fungují, takže nemá smysl se čílit. Místo toho se můžete smířit s tím, že ten, kdo má odlišné chutě, jste vy, a né ti, kdož hlasovali s většinou pro vítěze ;)

reagovat

9 | Shemot | před devíti roky

No tak u chuťovky roku je to nepodstatný jestly meloun nebo cherry jedna obě příchutě dostaly dost hlasů a ani jedna z nich nebyla nominovaná na propadák :D

reagovat

Připojte váš komentář!

Můžete používat Texy! syntaxi.

* Hvězdičkou jsou označeny povinné informace.