TNT Energy Drink - Sponzor Ferrari ve Formuli 1 expanduje
Dřív měla v podstatě každá stáj formule 1 za sponzora výrobce cigaret. Po zákazu tabákové reklamy se do popředí ženou operátoři, banky a… energetické nápoje. Tím nejznámějším je samozřejmě Red Bull s vlastní veleúspěšnou stájí. Těch ostatních si všímá málokdo. U Williamsu byl Hell, Mercedes sponzoruje Monster, Lotus se spojil s Burnem a krom dalších spojenectví vystřídalo u Ferrari Guaránu taktéž brazilské TNT. Jak chutná?
TNT – Červená verze krásně ladí s Ferrari, co tedy nižší, širší a neobvyklá 269ml plechovka skrývá? Podle vůně nic jiného než klasika, podle chutě už jsme trochu jinde. Však také pochází z Brazílie a už to dává odlišnosti za vše. Podle mého je však zbytečně sladký a kyselý (aneb fakt je po něm žízeň), přesto zajímavý a jiný, takže oproti těm všem klasickým tutti-frutti opravdu zaujme. Škoda jen že lepí, jinak by mi dost chutnal. Známka: 2
TNT Zero Sugar – Samozřejmě že i TNTčku nechybí verze bez cukru. Zero Sugar nabízí chuť dost podobnou klasice, méně sladkou a kyselejší díky absenci cukru a lehce „suchou“, což je klasický efekt umělých sladidel. Přesto patří mezi sugarfree drinky, které opravdu jde alespoň pít. Zajímavé Zero po brazilsku! Známka: 3
TNT jsme ochutnali v obou existujících verzích. Klasik se vedle nižší a širší 269ml plechovky prodává ještě v 350 a 473ml variantě, vždy s hygienickým alobalovým vrškem + 60ml shoty a energy kapsle. To ale jen v Brazílii. V Německu, Itálii, Španělsku, Francii a USA je vždy jen v 269ml variantách a v případě Německa bohužel s popisky kazící jinak čistý a jednoduchý design. Šanci na úspěch má, je totiž dobrou klasikou.
Komentáře
Doposud nebyl připojen žádný komentář. Buďte první!