Monster COD Advanced Warfare "nebude", sílu dodá MTN Dew
Spojení Monsteru se sérii Call of Duty už bylo nejednou úspěšné. Modern Warfare 2 se ukázal na Assaultu v USA a je z něj ceněný sběratelský kousek, Ghosts zase na Regularu a Lo-Carbu (Absolutely Zeru) napříč světem. Kdekdo tedy očekává, že se úspěšné spojení bude opakovat i u blížícího se dílu Advanced Warfare, což je zřejmě i důvod, proč vznikl následující obrázek. Jenže ten si podle všeho vytvořil někdo doma na koleni:
Letos ale bude všechno jinak a tak se téhle plechovky Monsteru opravdu nedočkáme. Teprve před pár hodinami byla totiž vydána tisková zpráva, která odhaluje letošní spojení značky Call of Duty, resp. dílu Advanced Warfare s nápojem Mountain Dew a brambůrky Doritos. Oznámení se sice týká zatím jen USA a akce v ostatních destinacích budou teprve oznámeny, ale jestli za tím hledat zrovna „Monster COD Advanced Warfare“ ?
Real promo – COD + Mtn Dew & Buritos
Možné je všechno, i když Mountain Dew i Doritos spadají de facto pod PepsiCo, zatímco Monster zase pod Coca-Colu. Pepsi se podařil velký úlovek v podobě přerušení spojení COD s „Coca-Colou“, takže se nedá očekávat, že by se to týkalo jen USA a jinde by toto dřívější spojení pokračovalo. To se tu spíš objeví soutěžní Mountain Dew. V USA to samozřejmě neznamená jen označené obaly, ale také další z obvyklých speciálních příchutí Game Fuel, tentokrát v podobě citronády → Mountain Dew Game Fuel Lemonade Flavour.
Komentáře
Mountain Dew limitou z COD:Advanced Warfare už mám,odvezl jsem si jí přímo z Dubaje a je přenádherná.